A negyedik széria egyértelműen divatosabb, modernebb és egyértelműen biztonságosabb is lett, nem mellesleg pedig igazi globális modellé vált. A negyedik generációtól összesen nyolc helyszínen folyik az összeszerelés, Japán és Magyarország mellett például Indiában, Kínában és Thaiföldön. A jóval kívánatosabbá vált modellnek természetesen az értékesítése is jelentősen megugrott, a legerősebb piac pedig kétségtelenül India, ahol nagyságrendileg a Swiftek felét sikerült értékesítenie a Suzukinak, ez közel kétmillió példányt jelent.
A Suzuki épp a napokban ünnepel: a Swift átalakulása óta augusztusban gördült le a négymilliomodik példány a gyártósorokról, amiben bizony az esztergomi gyárnak is komoly szerepe van. (2010 közepén jelent meg az ötödik sorozatú Swift, amely ránézésre alig különbözik elődjétől.) És különösen érdekes a típus felívelő pályafutása: az első kétmillió példány 2004 novembere és 2011 januárja között készült el, a maradék kétmillió pedig alig három és fél év alatt, 2011 januárjától mostanáig.
Bízunk benne, hogy a jövőben is ilyen sikeres marad a „mi autónk”, és így esztergomi sorok még nagyon sokáig düböröghetnek, munkát biztosítva a szorgos hazai kezeknek.