A napokban az eddigi kémfotók és digitális képek után már teljes valójában is megcsodálhattuk az autó egyik prototípusát, méghozzá Ománban. Miért éppen ott? Ennek egyszerű oka van, hiszen a Lagondát kizárólag a Közel-Keleten fogják kínálni, így Omán tökéletes helyszínt nyújtott mind a leleplezés megejtésére, mind a forró időjárási körülmények közötti tesztelésre. Persze ne legyen kétségünk afelől, hogy London utcáin is találkozhatunk majd néhány példánnyal, hiszen a közel-keleti gazdag ifjak kedvelt játszóterévé vált Anglia fővárosa az utóbbi időben.
A limitált kiadású Lagondát egyébként az Aston Martin különleges kiadásokért felelős Q részlege készítette el, mely előtte már olyan modellekkel állt elő, mint a CC100, a V12 Zagato vagy a One-77. A hatalmas szedán alapjait még nem a hamarosan bemutatkozó legújabb platform adja, hanem a legtöbb jelenlegi modellben is használatos, VH elnevezésű szerkezet.
Bár már megmutatták a nagyközönségnek az autót, a technikai adatokkal kapcsolatban igencsak szűkszavúan nyilatkoztak a gyáriak. Egyelőre csak annyit árultak el, hogy a másik négyajtós modelljük, a Rapide S 5,9 literes V12-ese kerül bele, mely a Lagonda esetében 560 lóerőt és 630 newtonmétert állít majd elő, a hajtás nyolcfokozatú automata váltón és a hátsó tengelyen keresztül szabadul az aszfaltra. Körülbelül 4,3 másodperces 0–100-as sprintre számíthatunk a csúcsszedántól.