A kínálat első körben még meglehetősen szűk, azonban a legfontosabb modellváltozatok már most elérhetők. Felszereltség tekintetében a Trendline alapszint még várat magára, így jelenleg a Comfortline és a Highline verziókban lehet megrendelni az újdonságot. Motorok terén egy benzines és két gázolajos áll rendelkezésre: a hengerlekapcsolós, 150 lóerős (250 Nm) 1.4 TSI ACT egység csupán a Comfortline szinthez, és egyelőre kizárólag kézi váltóval társítható, míg a kétliteres TDI-k legújabb generációja egy, illetve két turbóval (150/239 lóerővel és 340/500 Nm csúcsnyomatékkal) mindkét felszereltséghez kérhető.
A bivalyerős csúcsmodellhez minden esetben 4Motion összkerékhajtás jár, elöl-hátul elektronikus differenciálzárral, az erőátvitelről pedig 7 sebességes DSG dupla kuplungos automata gondoskodik, sportos menetteljesítményeket biztosítva. A 150 lovas 2.0 TDI egyelőre csak elsőkerék-hajtással érkezik, 6 fokozatú manuális vagy 6 gangos DSG váltóval. A benzines alapmodell regisztrációs adóval 8,546 millió forinttól kelleti magát, és meglepő, hogy a megegyező teljesítményű dízel csupán 221 ezer forinttal kóstál többet, aminek köszönhetően nem kérdés, hogy a gázolajos garantáltan sokkal nagyobb népszerűségnek örvend majd. A 6 sebességes DSG váltó felára borsos 728 ezer forint, automatával pedig a 4,1 literes fogyasztás is közel 10 százalékkal felugrik a gyári vegyes adatok szerint.
A 239 lóerős biturbo dízel aranyáron kelleti magát: 12,1 millió forinttól indul, vagyis a DSG-s 150 lóerős 2.0 TDI-nél nem kevesebb mint 2,6 millióval (!) kóstál többet. Ezért az összegért azért jár némi plusz is a csúcsmodellhez: egyrészt 89 lóerő, másrészt 6 helyett 7 váltófokozat, továbbá a felszereltség tekintetében egyebek mellett 16 helyett 17 colos kerekek és speciális defekttűrő abroncsok, LED-es főfényszórók és állítható lengéscsillapítás.
A józan Comfortline felszereltség különben már eleve bőkezűen méri az extrákat. Minket egyedül az lepett meg, hogy a klímaberendezés ebben az esetben „csak” egyzónás és mechanikus, azonban nem kell fizetni a 16 colos alukerekekért, az automatikusan elsötétedő külső és belső tükrökért, a városi vészfék funkcióért, az elektromos differenciálzárért, az esőérzékelőért, vagy a fáradtságfigyelő rendszerért.