A dél-koreaiak bizony komolyan vették a dolgukat, melynek egyik legfontosabb lépése egy vonzó külső megalkotása. Ez pedig nagyon jól megy a Hyundai formatervezőinek, hiszen a Folyékony Szobrászat 2.0 formanyelv legújabb képviselője is kifejezetten látványosra sikerült. Az új padlólemeznek köszönhetően az elődjénél 4,5 centiméterrel nagyobb, 257 centis tengelytávval büszkélkedhet az autó, míg túlnyúlásai csökkentek valamelyest. A 4035 milliméter hosszú, 1474 milliméter magas és 1734 milliméter széles i20 minden tekintetben nőtt, amivel a kategória egyik legszélesebb tagjává vált.
Agresszív első és hátsó lámpái, meredeken emelkedő övvonala és az első fényszórótól egészen a hátsóig végigfutó árnyéktörő vonal mind-mind a dinamikus és látványos megjelenést szolgálja – a fekete C oszlopokról nem is beszélve. A hátsó fénytestek a kor követelményeinek megfelelően LED-es technológiával rendelkeznek, és különleges bumerángformákat rajzolnak ki. Az autó külső méreteinek növekedése természetesen hatással volt az utastérre is, mely a gyáriak ígérete szerint szintén minden dimenziójában javult, így elmondásuk szerint akár öten is kényelmesen utazhatnak majd a kategória élére katapultáló i20-ban.
A kényelem mellett a magas minőségi kvalitásokat is kiemelik a dél-koreaiak, melyek a finom anyagokban és a kiváló összeszerelésben nyilvánulnak meg. Az i10 jó teljesítménye után, valamint a mellékelt képeket megvizsgálva nincs okunk kételkedni a Hyundai állításában, hiszen a márka fejlődése ezen a téren igencsak meggyőző. A formai megoldásokat tekintve is ismerősek lehetnek a vonalak, melyek a külső mellett belül is a már ismert, funkcionális és ergonomikus irányvonalat követik. Az i20 esetében a variációs lehetőségek rengetegét is kiemelték a gyáriak: a kilenc külső szín mellett négyféle belső színvilágot választhatunk, melyeknél a műszerfal és a kényelmes ülések kárpitja is érintett.
A kisautó akár bőrüléssel is elérhető lesz. Az utasok mellett természetesen a motyóinknak is több hely jut majd az újdonságban, aminek csomagtartója 325 literesre duzzadt, mely az ülések síkba döntése után akár 1042 literre is nőhet – és akkor a rengeteg praktikus tárolórekeszről még nem is beszéltünk. Az i20 az extrák terén is szolgál újdonságokkal a szegmensben, így hatalmas, nyitható napfénytetőt, automatikusan páramentesítő szélvédőt és kormányfűtést is kapott. A szintén elérhető hétcolos központi kijelző mellé navigáció és okostelefon-kapcsolódási lehetőség is jár, míg az USB- és AUX-csatlakozók az alapfelszereltség részét képezik. Felár ellenében elektromosan behajtható tükröket, hátsó parkolóradart, sőt akár a belső visszapillantóba integrált tolatókamerát is kérhetünk, melyekkel valóban a legmodernebb kisautók közé kerül a Hyundai újdonsága, mely egyébként négy felszereltségi szinttel lesz elérhető.