Noha a TSI-vel párosított elektromotoros hajtások korrektek, az Audi A6 Hybrid mégsem tudott érvényesülni kellőképpen, így távoznia kell a négykarikások kínálatából. A 2011-ben bemutatott A6 Hybrid egyszerűen nem fogy, így nem meglepő, hogy a gyártó emiatt kénytelen megválni tőle. Persze már korábban is sejthető volt az A6 benzin-elektromos verziójának visszavonulója, ugyanis a nemrégiben megejtett ráncfelvarrás során a hibrid modellről mélyen hallgattak az ingolstadtiak – három év után kell búcsúznia a verziónak.
A három év során mintegy 4000 darabot sikerült értékesítenie az Audinak, ami kiábrándító szám, és egyértelműen jelezte a gyártó számára a hibrid verzió szükségtelenségét. Érdekes jelenség mindez, hiszen az egyre több modellbe bekúszó hibrid hajtásláncok láttán épp azt gondolnánk, hogy szinte minden kategóriában jól terjed és jól fogy a benzin-elektromos hajtás. Ellenben úgy tűnik, hogy jelen pillanatban csak a Toyota/Lexus tudja ilyesfajta hajtásrendszer választására bírni a vevőket, a német prémiumokat még mindig inkább a megszokott dízelmotorokkal viszik.
Az általunk próbára tett A8 Hybridhez hasonlóan az A6-ban is a németek 211 lóerős 2.0 TFSI motorja szerepelt együtt egy 45 lóerő leadására képes elektromotorral, amelyek kombinált teljesítménye 245 lóerő, amihez 480 Nm-es maximális nyomaték párosul. Mindez a négykarikások büszkeségét 7,3 szekundumos 0-100-as sprinthez és 238 km/h-s csúcstempóhoz segíti hozzá. Eközben a vegyes fogyasztás 6,2 literre adódik, ami a dízelmotoros verziókhoz képest nem jelent vonzó értéket, ráadásul a mindösszesen 3 km-es tisztán elektromos hatótáv sem számít acélosnak manapság, amikor egy hibrid A3 volánja mögött több tíz kilométer tehető meg a benzinmotor használata nélkül.