Jövőre már várhatjuk az R8 új sorozatát, de a típus addig sem múlatja izgalmak nélkül az idejét. Erről az általunk is próbált hagyományosabb verziók mellett mostantól a Competition modell gondoskodik, amely nemcsak a leggyorsabb, de a legerősebb szériagyártású Audi is ma. A cím elnyerése érdekében az 5,2 literes, V10-es szívómotorból 578 lóerőt szorítottak ki a mérnökök, amelyet hétfokozatú váltó továbbít az összkerékhajtás felé.
A rendszer összjátéka 3,3 másodperces 0–100-as sprinttel és 320 km/h végsebességgel ruházza fel a sportmodellt. A legizmosabb R8 státusát a számos matt fényezésű szénszálas betét jelzi, a hatásos lassulást tartósan biztosító karbon-kerámia fékekről pedig a vörösre festett nyereg árulkodik.
Belül ugyancsak a szénszál kerül előtérbe, amelyhez vörös kontrasztvarrással feldobott fekete bőrkárpitozás társul. Az ennél izgalmasabbra vágyó vásárlóknak további lehetőségeket is biztosít a gyártó. Aki a búcsúzó R8 szériát garázsában akarja tudni, annak nem árt sietni: a Competition széria mindössze hatvan példányban lesz elérhető, ráadásul csak az USA piacán. Ott viszont már novembertől rendelhető lesz, az első modellek kulcsát jövő év elején adják át.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!