Egy 100 négyzetméteres területű BMW i szalonrészen két, csak az i modellekkel foglalkozó munkatárs, köztük egy az érdeklődőknek részletes termékinformációt átadó úgynevezett „Product Genius” szolgálja ki az igényeket. A 2001-ben nyílt és pár hete teljes körűen felújított Könyves Kálmán körúti szalon mellett hamarosan egy mobil kereskedelmi csatornán keresztül Magyarország teljes területén elérhetővé válnak az innovatív személyautók: az ügyfelek, az erre hivatott ügynökkel egyeztetve, otthonuk vagy munkahelyük közelében próbálhatják ki a BMW i termékeket, illetve a vásárlásra is sor kerülhet ily módon.
Mostanra az autók árai is hivatalossá váltak. Az i3 legolcsóbb verziója 11,83 millió forintra adódik, mely összegért cserébe a 6,5 colos színes kijelzőn, klímán és bluetooth csatlakozáson kívül nem sokat kapunk – leszámítva persze a modern elektromos hajtásláncot és a meghökkentő külsőt. Ha a hatótávnövelő benzinmotorral kérjük az autót, máris 13,47 milliónál járunk, amiért a kis kéthengeresen kívül nem kapunk semmit. Amennyiben szeretnénk némi luxust is csempészni az autóba, úgy mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk: ha automata klímát, automatikusan sötétedő tükröt, multifunkciós kormányt, adaptív tempomatot és navigációt is szeretnénk, úgy máris 922 500 forinttal nő az alapösszeg.
Ha emellett szeretnénk a hangulatot is feldobni néhány szebb és finomabb kárpittal és LED-es világítással, úgy még legalább 494 200 forintot kell leszurkolnunk, de az igazi BMW-s luxusért még ennél is félmillióval többet hagyhatunk a kasszánál. És akkor az egyaránt 326 200 forintos vezetéstámogató rendszerekről és váltóáramú gyorstöltőről, valamint a 293 300 forintba kerülő LED-es fényszórókról nem is beszéltünk – a németek ezúttal sem mérték olcsón az opciós tételeket.
Az i8 esetében jóval magasabb alapfelszereltséget köszönthetünk, mely olyan tulajdonságokat foglal magába, mint az adaptív tempomat, a LED-es fényszórók, a fűthető ülések, a multifunkciós kormány, vagy éppen a profi navigációs rendszer – mindez a teljesség igénye nélkül. Ez persze nem csoda, hiszen a futurisztikus hibrid sportautóért legkevesebb 40,775 millió forintot kell a kasszánál hagynunk, amit még könnyedén feljebb is tornázhatunk. Hiába ugyanis a magasabb alapfelszereltség, az i8 esetében az extrákért is többet kérnek a bajorok.