Az új Kappa 1 literes T-GDI az első az új generációs, kis lökettérfogatú benzines turbómotorok sorában. A 998 köbcentiméteres, háromhengeres egység a már bevált Kappa 1 literes MPI motor alapjaira épül, ám olyan újításokat alkalmaz, mint a közvetlen benzinbefecskendezés vagy a kisméretű, szimpla turbófeltöltő. A Hyundai európai műszaki központjában, Rüsselsheimben kifejlesztett 1 literes T-GDI benzinmotor akár 120 LE teljesítményre és 172 Nm forgatónyomatékra képes; az erőforrás 2015-től az új generációs i20 modellválasztékát erősíti.
A másik motorújdonság a Kappa 1,4 literes T-GDI erőforrás. Az újonnan kifejlesztett, 1352 cm3-es négyhengeres benzines turbómotor jóval könnyebb, mint elődje. Az új 1,4 literes T-GDI motor kifinomult, nagynyomású, szimpla turbinaházas turbófeltöltőjét a kipufogócsonkba integrálták, ami javítja a rendszer üzemi hatásfokát. Az áthelyezett, újratervezett turbófeltöltő révén javult a gázreakció, valamint nőtt a kis fordulatszámon rendelkezésre álló forgatónyomaték.
Az új rendszer közvetlenül az égéstérbe fecskendezi be az üzemanyagot. A Hyundai párizsi standján az i30 CNG tanulmányautó fedélzetén bemutatkozó Kappa 1,4 literes T-GDI motor legnagyobb teljesítménye 117 LE CNG (sűrített földgáz) üzemmódban, forgatónyomatéka pedig 206 Nm. Az i30 CNG tanulmányautó CO2-kibocsátása mindössze 91 g/km, s a motor már most teljesíti a szigorú Euro6c károsanyag-kibocsátási normát. Ugyancsak a Párizsi Autószalonon mutatkozott be a Hyundai hétfokozatú, dupla kuplungos automata sebességváltója (7DCT), szintén az i30 CNG tanulmányautó fedélzetén. A Hyundai most először épített hétfokozatú dupla kuplungos sebességváltót, az újdonság pedig a jövőben vélhetően az összes fontosabb modell fedélzetén megjelenik az opcionális extrák sorában.