A szélesebb rétegek számára elérhető 1-es DTM Sport Editiont és a kiváltságosoknak szánt M4 DTM Champion Editiont. Előbbi esetében a hangzatos név ellenére nem igazán számíthatunk óriási különlegességekre, hiszen a DTM Sport Edition csomag lényegében egy M Sport csomag némi plusszal, mint a lehajtható hátsó fejtámlák, az automatikusan sötétedő belső tükrök, az esőérzékelős ablaktörlők és az automatikus fényszórók. Az 1-es sorozat minden variánsához elérhető csomag varázsa nem is az extra opciókban rejlik, hanem sokkal inkább a kifejezetten jutányos felárban, mely éppen az M Sport csomag tizede, annak ellenére, hogy még többet is kapunk a pénzünkért.
A jól csengő elnevezés tehát gyakorlatilag egy akciót takar, melynek hazai megjelenéséről egyelőre nincsenek információink, de minden bizonnyal sokan üdvözölnék. Természetesen Marco Wittmann egyéni bajnoki címét is alkalomhoz illően ünnepelte a gyártó, pontosabban az M GmbH, akik egy M4-est öltöztettek ünnepi díszbe. A 23 darabos – a pilóta rajtszámára utalva – széria igencsak látványosra sikerült, hiszen a győztes autó külső megjelenésével harmonizál, ami ez esetben különleges Alpine Fehér fényezést és az arra kerülő fekete alapon színes csíkokkal operáló díszítést jelent.
A BMW Individual üzemében, Garchingban készült autó matt fekete, díszcsíkokkal ellátott motorházteteje és csomagtérajtaja tökéletesen harmonizál az autó karbonból készült tetejével, nem is beszélve az oldalán végigfutó fekete vonalról. További különlegességei még a limitált M4-nek a narancssárga kerettel ellátott vesék, a fekete, 19 colos keréktárcsák, a karbonnal feldobott első lökhárítók és a győztes Wittmannra utaló számozások és feliratok.
Csak hogy véletlenül se feledjük, belül is tudtunkra adják a mérnökök, hogy nem egy átlagos M4-ben ülünk. A díszbetétek karbonból készültek és a kesztyűtartó feletti részen Marco Wittmann aláírását és a DTM Champion 2014 feliratot olvashatjuk. A lemezek alatt egyébként nem változott az autó, amire – ahogyan az Szabó kolléga tesztjéből kiderült – nem is volt szükség, hiszen az M4 már önmagában is versenyautós képességekkel bír, amik kihasználására csak tovább sarkallnak a sportos hangulatot még tovább gerjesztő díszítőelemek. A BMW egyébként jó munkaadóként a különleges M4 egy példányán és egy új szerződésen kívül teljesítette Wittmann egy régi álmát is, mégpedig egy tesztlehetőséget a motorsport királykategóriájában, a Formula–1-ben, egy Toro Rosso volánja mögött.