A központi rendszer továbbfejlesztése adja a 2015-ös modellév változtatásainak gerincét. A 12,3 hüvelykes képernyővel ellátott újdonság képes a forgalmi információk prediktív kijelzésére, kerülő útvonal készítésére, még ügyesebben számolja ki az érkezési időt, alacsony üzemanyagszintnél pedig automatikusan töltőállomásokat kínál fel. Emellett frissültek a járműhöz járó alkalmazások – a tengerentúlon például már telefonunkról tudjuk akár nyitni és zárni is az LS-t. A tolatókamerával végzett manőverezést dinamikus segédvonalak segítik. A belső hangulatvilágítás új, ledes egységgel bővült.
Műszaki téren mindössze az alapmodell 10 centiméterrel kisebb fordulóköre jelent újdonságot. A frissítés tényét kívülről egyedül az F Sport variánson lehet megfigyelni, ez ugyanis immár a dinamikus csomag jelenlétét igazoló jelvényt visel hátul.
Nálunk továbbra is kizárólag a 600h hibrid hajtáslánccal lesz elérhető a modell, minden valószínűség szerint változatlan árakon. Így a jól felszerelt induló verzióért 30,9 millió forint esedékes, az F Sport 32,7 milliótól elérhető, a hosszított tengelytávú LS nyakában pedig 36,4 milliós árcédula lóg, az összeget legfeljebb 42-ig növelhetjük.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!