Nagy siker a Gallardo-utód: már 3000 példány elkelt

Az eladási számok ismeretében elmondhatjuk, hogy a Lamborghini jól oldotta meg a Gallardo utódlását.

Csizsek Ádám
2014. 10. 17. 11:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az autóból globális szinten tíz hónap alatt 3000 példány talált gazdára. A legjobban persze az Egyesült Államokban vitték az olasz gyártó újdonságát, ahol 1000 darabot sikerült értékesíteni 2014-ben. A 3000-es eladási szám azért is kifejezetten impresszív adat, mert a Lamborghini tavaly 2121 autót tudott értékesíteni, azaz az idén már a Huracán önmagában is sokkal jobban teljesít, mint 2013-ban a komplett modellpaletta.

Amennyiben így folytatódik a történet, a Lamborghini rekordeladási számmal zárhatja az évet: az olaszok a teljes 2014-es esztendőre mintegy 3600 példány értékesítését tervezik a teljes modellkínálatot tekintve. A Huracán mellett jelen pillanatban csak az Aventador szerepel a Lamborghini palettáján, azonban úgy tűnik, hogy ketten is képesek a sikerre és a rekordra.

„Amerikában együtt dolgoztuk ki a kereskedőkkel az új eladási stratégiát, egészen új perspektívából, hogyan legyenek sikeresebbek és barátságosabbak a szervezett események és a kommunikáció. Ennek eredménye a most kibontakozó sikertörténet. Ahogy a Huracán megérkezett, a vásárlók izgatottan várták, hogy megtapasztalják az élményt, ami egyértelműen a bemutató rendezvények sikerét jelenti” – mondta Alessandro Farmeschi, a Lamborghini egyik vezető szakembere. A Huracán jó eséllyel pályázik a valaha gyártott legsikeresebb Lamborghini címre, amivel épp elődjét, az ugyancsak szép pályát maga mögött tudó Gallardót gyűrné le. Utóbbi a teljes modellciklus alatt mintegy 14 022 példányban kelt el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.