Az autóból globális szinten tíz hónap alatt 3000 példány talált gazdára. A legjobban persze az Egyesült Államokban vitték az olasz gyártó újdonságát, ahol 1000 darabot sikerült értékesíteni 2014-ben. A 3000-es eladási szám azért is kifejezetten impresszív adat, mert a Lamborghini tavaly 2121 autót tudott értékesíteni, azaz az idén már a Huracán önmagában is sokkal jobban teljesít, mint 2013-ban a komplett modellpaletta.
Amennyiben így folytatódik a történet, a Lamborghini rekordeladási számmal zárhatja az évet: az olaszok a teljes 2014-es esztendőre mintegy 3600 példány értékesítését tervezik a teljes modellkínálatot tekintve. A Huracán mellett jelen pillanatban csak az Aventador szerepel a Lamborghini palettáján, azonban úgy tűnik, hogy ketten is képesek a sikerre és a rekordra.
„Amerikában együtt dolgoztuk ki a kereskedőkkel az új eladási stratégiát, egészen új perspektívából, hogyan legyenek sikeresebbek és barátságosabbak a szervezett események és a kommunikáció. Ennek eredménye a most kibontakozó sikertörténet. Ahogy a Huracán megérkezett, a vásárlók izgatottan várták, hogy megtapasztalják az élményt, ami egyértelműen a bemutató rendezvények sikerét jelenti” – mondta Alessandro Farmeschi, a Lamborghini egyik vezető szakembere. A Huracán jó eséllyel pályázik a valaha gyártott legsikeresebb Lamborghini címre, amivel épp elődjét, az ugyancsak szép pályát maga mögött tudó Gallardót gyűrné le. Utóbbi a teljes modellciklus alatt mintegy 14 022 példányban kelt el.