Az újdonság európai forgalmazása 2015 első negyedévében indul meg, addig még Zürichben, Bécsben és Brüsszelben is tiszteletét teszi a típus kiállításokon. Az erőforrások mindegyike a Skyactiv technológiájával készült, legyen szó a benzines vagy a dízellel hajtott motorról.
Az 1,5 literes szívómotor háromféle teljesítményszinttel áll majd rendelkezésre, az alapot a 75 lovas, 135 newtonméteres verzió jelenti, a középső lépcsőfokon a 90 lóerő és 148 newtonméter leadására képes változat található. A csúcson a 115 lóerős, ugyancsak 148 newtonméteres erőforrás áll, amely már az i-Eloop rendszerből is profitálhat: a fékezések alkalmával az autó visszanyeri az energiát, amely az elektromos rendszer üzemeltetésében hasznosul, így mintegy 5 százalékkal apasztja az étvágyat. Mindhárom benzinmotor 6000/perces főtengelyfordulaton adja le maximális teljesítményét. A leggyengébb verzió 4,7 litert fogyaszt a gyártó szerint, a közepes 4,5 literből van el, a csúcsmotor pedig 4,9 litert gurít le a torkán. A 75 és 90 lovas verzió ötfokozatú váltót kap, a legerősebb hatgangos kézi váltóval gurul le a gyártószalagról. Automatát csakis a 90 lóerős erőforráshoz társíthatunk, méghozzá hatfokozatút.
A legtakarékosabb motor persze a már ismert dízel lesz, amely 4000-es fordulaton 105 lóerőt bocsát a sofőr rendelkezésére, a maximális nyomaték 220 newtonméter. Ez a szerkezet az ígéretek szerint akár 3,4 liter gázolajból is képes 100 kilométert megtenni.