A szóban forgó példány pedig egy Sandero Stepway volt, melynek szerencsés, spanyol tulajdonosát meghívták a párizsi autószalonra is, hogy a rendezvény keretein belül ünnepélyesen nyújthassa át neki az autó kulcsait személyesen Nicolas Wertans, a Renault-csoport globális eladásokért felelős igazgatója. A szakember így kommentálta a történteket: „A Dacia a mindössze 10 évvel ezelőtti megújulása óta már hárommillió autót adott el, ami az autópiacon igazán egyedülálló teljesítmény.”
Az év első felében a márka eladásai 24,4 százalékkal nőttek, ráadásul úgy, hogy Európa minden szegletében pozitív irányba mutatnak az adatok. Ha mindez még nem lenne elég, a román–francia gyártó regisztrálhatta a legnagyobb növekedést a maga piaci részesedésében 2014 első hat hónapjában, mely az öreg kontinensen már nem kevesebb, mint 36,2 százalék – arról nem is beszélve, hogy a legfiatalabb modellpalettával rendelkeznek.
A Dacia a mediterrán területeken is növekedést tudhat magának, ráadásul hamarosan Izraelben is megindul a terjeszkedése, azok után, hogy a tavalyi évben hat új piacra lépett be: az Egyesült Királyságba, Írországba, Dániába, Norvégiába, Ciprusra és Máltára. Érdekességként még érdemes megemlíteni, hogy amióta a márka betette a lábát az Egyesült Királyságba, már 35 ezer autót sikerült eladnia, melyeknek több mint a fele, 18 ezer már 2014-ben talált gazdára. Ott egyébként a Sandero Stepway a legkelendőbb modelljük. A Dacia tehát szárnyal, ami nem is csoda, hiszen tesztjeinken már több ízben is bizonyították rátermettségüket a márka típusai. A Logan MCV, a Duster, a Sandero és a Lodgy is jó produkcióval és verhetetlen ár-érték aránnyal képes magához csalogatni a vásárlókat.