Most úgy tűnik, ez nem elég, és a BMW-vel is szeretnének közösködni. Egy interjúban a minap Elon Musk vezérigazgató lehetséges együttműködésről beszélt cége és a bajor gyártó között, melynek legfőbb témája az akkumulátortechnológia, az elektromos töltőállomások fejlesztése és a szénszál-erősítésű műanyag elemek gyártása.
Musk egy akkumulátorok előállításával foglalkozó üzem beindításáról is beszélt, mely Németországban kapna helyet. Az ötlet mögött az ország utolsó ilyen létesítményének bezárása áll: a kamenzi gyártósor a Daimler tulajdonában állt. A kérdés már csak az lehet, hogy vajon miért nem a Mercedesszel karöltve tervezgetnek hasonlót az amerikaiak.
Amikor a vezérigazgatót arról kérdezték, hogy márkájának kínálatában megjelenhet-e egy konnektorról tölthető hibrid modell, igencsak rosszalló tekintetek közepette egyértelmű nemmel felelt. Elon Musk a hasonló járműveket a kétéltű szerkezetekhez hasonlította, melyek szerinte sem a vízen, sem a szilárd talajon nem nyújtják azt, amire egyfunkciós társaik képesek.
A Tesla lépése a bajorok felé mindenesetre több mint érdekes, legalábbis a Mercedes-Benzcel élő kapcsolata fényében. Ugyanakkor az is egyértelmű, hogy a BMW i sorozat jövőbemutató technológiája valamelyest közelebb áll az amerikaiak filozófiájához, még ha a stuttgartiak is erősen nyitnak az elektromos autózás felé.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!