A Toyota már hidrogénautóval ralizik

Egyes autógyárak évekig morfondíroznak egy-egy döntésen, a Toyota esetében nincs gond a vállalkozókészséggel.

Szabó Péter
2014. 11. 03. 12:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A jövőre nagyszériába érkező hidrogénhajtású FCV-vel például már raliversenyen indulnak. A részletek egyelőre homályosak, a gyártó mindössze néhány képet tett közzé a végleges verzióhoz közel álló újdonságról. A sportverzió képességeit ugyanúgy megtartották maguknak a márka illetékesei, de valószínűleg a hajtásláncban nincs módosítás, így a hagyományos verzió kb. 10 másodperces 0-100-as sprintjére képes hajtáslánccal indul neki az útnak a rali FCV is a japán bajnokságban.

Egy biztos: a tankolással nem lesz gond, ugyanis az akár 482 km-es hatótávot felmutató járgányt mindössze 5 perc alatt újra lehet tankolni. A 285 kilométer hosszú Shinshiro Rally november 1-jén indul, így a jövő hét folyamán szinte biztosan fény derül minden információra.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.