A külsőn és a belsőn ezúttal legfeljebb az új színek képében látszik a frissítés, a lemezek alatt viszont annál inkább. Miközben az új head-up display (HUD) rendelhetővé vált a Land Rover luxusmodelljéhez, annak terepes képességeit egy új vezérlő fokozza. Az All-Terrain Progress Control névre hallgató rendszerben a vezető csupán megadja a kívánt haladási sebességet terepen, az autó pedig maga állítja az összes off-road funkciót, hogy a tempót tartani tudja a Range. A körülbelül 85 ezer forintos felárral rendelkező „terepes tempomat” 1,8 és 30 km/h között működhet és csak a felezővel és Terrain Response 2-vel rendelkező modellekhez elérhető.
A motorok még erősebbek és hatékonyabbak lettek. A háromliteres dízelmotor csúcsverziója 14 lóerőt erősödve immár 306 tagú ménest tud felmutatni, miközben csúcsnyomatéka 100 Nm-rel gyarapodott, 700-as értéket vésve a katalógusba, amely 1500 és 1750-es fordulat között áll a vezető rendelkezésére. A pluszerő 7,2 másodperces 0–100-as sprintre és akár 225 km/h-s végsebességre elég, miközben a gyári átlagfogyasztás 7 literre csökkent.
A kompresszoros, háromliteres benzines erősebb nem lett (340 LE, 450 Nm), ám a mérnökök két százalékkal fokozták a takarékosságát, így a hatalmas testben 10,7 literes gyári vegyes étvágyat tud felmutatni.
A belépő dízelmotor is változott: a háromliteres TDV6-ot kettő helyett immár egyetlen turbófeltöltő lélegezteti, melynek köszönhetően változatlan tulajdonságok (258 LE, 600 Nm) mellett 8 százalékkal hatékonyabb, vegyes fogyasztása 6,9 l/100 km. Az új rendszerek és erőforrások már elérhetők a Range Roverhez, azonban a modell népszerűsége miatt az első átfésült példányok csak valamikor a jövő év első negyedévében kerülnek leendő tulajdonosaikhoz.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!