Az opálkék fényezésű LF-LC koncepció a szénszálas kompozitok széles körű használatának köszönhetően nem csak módfelett merevnek, de a hibridek között még pehelysúlyúnak is bizonyulhat, miközben a benzin-elektromos hajtásláncról már azt is tudni lehet, hogy a rendszerteljesítmény bizonyosan eléri az 500 lóerőt. A finoman ívelő tetővonal, a szélvédő dőlési szöge, az izgalmas ívek mind-mind az agresszív és sportos egyéniséget erősítik, de a repertoárból például a panoráma üvegtető sem hiányozhat. A dinamizmus jegyében nagy teljesítményű fékberendezés bújik meg a stílusos, nagyméretű felnik mögött.
Az utastér ugyan 2+2 személyes, ám a hangsúly nem is a praktikumra, mint inkább a prémium minőségű anyagok felhasználására és a tradicionális kézművesség ötvözetére helyeződik: a finoman ívelő formákat valódi bőr borítja, de a műszerfalról, illetve a kárpitokról nem hiányozhat a faberakás, illetve az alumínium betét sem, melyekkel méretes digitális kijelzők alkotnak éles kontrasztot.
Az LF-LC a kínálatban a korábban már kupéként, majd kupé-kabrióként elérhető SC elnevezését és helyét vehetné át. Az RC F képében már van mérges kupéja a gyártónak, így a koncepció végleges verziója felette kapna helyet a kínálatban, hozzávetőleg 30 millió forintos árcédulával.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!