A két cég Ázsia, Európa és az Egyesült Államok számára is elérhető konstrukciót szeretne megalkotni, aminek részleteiről egyelőre nem sok mindent árultak el. Annyit azért sikerült kiszedniük belőlük az újságíróknak, hogy a KTM mindössze a nevet és az anyagi hátteret nyújtja majd, minden mást, így a tervezést, a logisztikát és az értékesítést a Reiter végzi majd.
Minden, amit tudunk az autóról, annyi, amennyit az egyetlen közzétett képen láthatunk belőle. Az eddigi X-Bow-val szemben az újdonság zárt utascellát és jóval masszívabb felépítést kap majd, s hatalmas hátsó szárny is tartozik hozzá. A motor középen helyezkedik majd el, amit a hátsó lemezre vágott szellőzők jól mutatnak, ezenkívül egyelőre semmilyen egyéb információval nem szolgáltak a gyáriak.
Hans Reiter így nyilatkozott a fejlesztéssel kapcsolatban: „Most a legjobb az időzítés ahhoz, hogy egy forradalmi járművet mutassunk be a nemzetközi motorsport-társadalomnak. Ez olyan lehetőség, amelyet nem szerettem volna kihagyni, így megosztottam a terveimet a KTM vezetőivel, akik egyetértettek velem. Meg vagyok róla győződve, hogy a közös művünk hatalmas sikereknek fog örvendeni nemzetközi szinten.”
Azt egyelőre nem tudjuk, hogy a jelenlegi modellhez hasonlóan az újdonság is használható lesz-e a közutakon – függetlenül attól, hogy a gyáriak többször is versenyautóként emlegetik, hiszen a típus elődjét is ezzel a jelzővel illették. Arra mindenesetre nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy mit takar Reiter forradalmi megoldása.