A gyártó más modelljein, így a 3-ason vagy éppen az új 2-esen látott formaelemek jól állnak a CX–3 emelt karosszériáján is, amelybe a feketére fényezett C oszlop csempész változatosságot. Belül szintén nagy a hasonlóság a többi modellel, ami jó minőségű műanyagokat és ügyes, érintőképernyővel és vezérlővel is irányítható központi rendszert feltételez.
A csúcsverziók bézs-fekete hasítottbőr betétes ülései mellett lehet majd fekete bőrkárpitozást és szövetülést is kérni a típushoz, a csúcsverzió pedig már továbbfejlesztett vezetői asszisztenseket és vetített kijelzőt is kap. A hajtásláncok terén ezúttal is a jól bevált Skyactiv technológiához nyúltak a tervezők.
A kínálat egyik oldalán a kétliteres szívómotor különböző változatait találjuk 120 és 160 lóerővel. Hatfokozatú kézi és hatfokozatú automata váltót kérhetünk hozzájuk, az elsőkerék-hajtást pedig összkerekes rendszerre cserélhetjük. A dízelpalettát az új 1,5 literes motor jelenti, ehhez szintén elérhetők lesznek a különféle erőátvitelek.
A típus valószínűleg a tavasz végén, illetve a nyár elején érkezik meg hozzánk, így az árakat is csak a későbbiekben teszi közzé a Mazda. Az biztos, hogy érdemes lesz számolni vele.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!