Azért, hogy ez még egyszer ne fordulhasson elő, a gyáriak most igazán impozáns koncepcióval álltak elő, mely tulajdonképpen az RC kupé megskalpolt változata. Az LF–C2 néven bemutatott újdonság jellegzetesen tanulmányos külsőt kapott, hiszen a mérnökök nem csupán megszabadították tetejétől az RC-t, hanem a látványelemekkel is feldobták: különleges eljárással készült aranysárga fényezéssel, speciális hűtőráccsal, agresszívebb lökhárítókkal, extrém, húszhüvelykes keréktárcsákkal. A fényszórók sem maradtak érintetlenül, s a csomagtérfedél két púpja is egyediséget kölcsönöz az LF–C2-nek.
„Ez a kocsi megmutatja, hogy milyenek lesznek a Lexus autói a jövőben. Azt közvetíti a vásárlók felé, hogy a Lexus milyen odaadással törekszik az érzelemdús formák létrehozására, nem is beszélve a kivételes vezetési élmény elérésének szenvedélyéről” – mondta Jeff Bracken, a márka egyik alelnöke és ügyvezető igazgatója.
Belül szintén az RC vonásai köszönnek vissza, persze jóval futurisztikusabb formában. A 2+2 üléses kabint fehér bőrrel volták be, a középkonzolon az eddig ismert kezelőszervek helyén egy hatalmas érintőképernyős kezelőfelületet láthatunk, felül pedig továbbra is megmaradt a besüllyesztett megjelenítő, amelyet az automata váltó mögötti érintőpaddal tudunk irányítani. Ezt a megoldást egyébként pont az RC-ben köszönthettük először. A belső tér egyébként a sportosságot és az eleganciát egyszerre hivatott közvetíteni. Előbbit nem kell különösebb magyarázattal illetni, utóbbit a középső légbefúvók között megőrzött analóg órával és a finom anyagokkal oldották meg a mérnökök.
A tanulmányautó hajtásláncáról nem osztottak meg velünk információkat a lexusosok. Jó eséllyel az RC F 450 lóerős, ötliteres V8-asa dolgozik a motorháztető alatt.
Az LF–C2 legfontosabb feladata, hogy felmérje a vásárlói igényeket egy esetleges RC kabrió érkezése előtt. Ha pedig a gyáriak úgy látják, akkor rövid időn belül piacra is dobhatják a nyitott tetejű prémium-középkategóriást, hiszen már a koncepció esetében is gyakorlatilag a sorozatgyártású verziót alakították át tanulmányautóvá.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!