A szedán esetében a cápauszonyszerű antenna jelent még változást, ezenkívül a színek és a kerekek választéka is gazdagodott. Utóbbi elmondható a CX–5-ről is, de a legtöbb változtatást a 6-oshoz hasonlóan ez a modell is belül vonultatja fel.
Mindkét típus megkapta az új központi rendszert, amelyet az érintőképernyővel és forgókapcsolós vezérlővel egyaránt működtethetünk. Az új ülések fokozott kényelmet kínálnak. A letisztultabb menürendszer jobb felbontású, héthüvelykes képernyőn jelenik meg. Ezenfelül a teljes középkonzolt átformálták a tervezők, amely mellé új kárpitozás, kényelmesebb ülések és továbbfejlesztett hangszigetelés is jár. Az illesztési hézagokat tovább csökkentették a gyáriak, valamint elektromos parkolóféket és nagyobb tárolókat kapott a két típus.
Tehát annak ellenére, hogy a hajtásláncok tekintetében nincs lényeges változás – immár a 2,5 literes, 192 lóerős motor megtalálható lesz a CX–5-ben is –, átfogó frissítésen ment keresztül a két típus, így kényelmesebbek, csendesebbek és könnyebben kezelhetők lettek. Az újdonságok várhatóan a jövő év elején érkeznek meg hozzánk; könnyen lehet, hogy a márciusi genfi autószalonon esedékes európai premier idejére időzíti a gyártó a forgalmazás megkezdését.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!