A nagy kérdés, hogy mennyiben fog különbözni az itteni modell az amerikai testvérétől. A legfrissebb hírek szerint egészen sokban. A 2015 első negyedévében érkező Mustang áthangolt futóművet kap az európai kontinensre. Még sportosabb lesz – gondolhatnánk a hagyományos tendenciákat és vásárlói igényeket figyelembe véve, azonban ezúttal ezzel távol lennénk az igazságtól. A módosítások középpontjában ugyanis a még kulturáltabb viselkedés áll majd, amivel a gyáriak igyekeznek igazolni a különböző adók miatt magasabbra szökő árat.
A módosításokat egyébként az előzetes újságírói tesztek hatására viszi véghez a Ford, a külföldi kollégák ugyanis meglehetősen kifogásolták a négykerekű alacsony sebességű rugózását. „Amint elkezdjük az alacsony sebességű rugózást módosítgatni, a jármű menettulajdonságait negatívan befolyásolhatjuk, de még így is van néhány dolog, amit megtehetünk az ügy érdekében” – nyilatkozta Raj Nair, a globális fejlesztések vezetője.
A hatodik generációs Mustang az első, amely elérhető lesz az európai kontinensen, és ugyancsak az első a sorozat történelmében, amely független hátsó futóművet kap. Az első amerikai teszteken ennek ellenére nem teljesít jobban a modell, mint a meglehetősen felnőttes és mégis izgalmas képességeket felmutató Chevrolet Camaro. Mire ideér, ez a fejlesztések hatására is sokat változhat. Egy biztos: erőben nem lesz hiány. Erről egy 2,3 literes, turbós, négyhengeres alapmotor (309 lóerő, 406 Nm) és egy ötliteres V8-as szívó erőforrás (426 lóerő, 528 Nm) gondoskodhat.