A Japánban hamarosan sorozatgyártásba kerülő roadster a gyáriak szerint ugyanis az öreg kontinensen is megállná a helyét – természetesen némi változtatásokkal fűszerezve. A szigetországban ugyanis úgy látszik, ebben a kategóriában nem mutatkozik kifejezett igény a nagy teljesítményre, viszont Európában nagyobb lehet a kereslet egy izmosabb példány iránt. Éppen ezért az eredetileg mindössze 660 köbcentis és 64 lóerős erőforrást a Mugen segítségével lecserélnék egy 1,0 literes turbós szerkezetre.
Azt azért le kell szögeznünk, hogy az autó mindössze 3,49 méter hosszú és kevesebb, mint 1,5 méter széles, így a tömege is minden bizonnyal bőven 900 kilogramm alatt maradhat, ami a sportos felépítéssel együtt még az eredeti, gyenge erőforrás ellenére is élvezetes összképet varázsolhat az autónak. Ezeket az adatokat ismerve pedig megállapíthatjuk, hogy az 1,0 literes turbós állítólagos, 140 lóerő feletti teljesítménye már bőven elegendőnek bizonyulhat a kisautó dinamikus mozgatásához.
A pletykák szerint egyébként 2016-ban S1000 néven jelenhet meg a szalonokban a nagyobb motorral és agresszívabb megjelenéssel fűszerezett S660, melyet egy évvel később teljesen elektromos verzió is követhet. A középkategóriás Accord európai búcsúzása után ez a hír kifejezetten nagy örömmel és várakozással tölt el minket, csakúgy mint a HR-V bemutatkozása.