Az autó – nem túl fantáziadúsan – csak a Limited Edition utónevet kapta. A különlegesség a McLaren F1 GTR Le Mans-i 24 órás diadalon aratott sikerének huszadik évfordulójára készült.
A feketére fényezett sportkocsi légbeömlőt kapott a tetejére, illetve apró szellőzőnyílásokat a motorháztető két szélére. Ezen kívül a szakemberek nem végeztek komolyabb módosítást, mindössze néhány extra karbonelemet szereltek fel a lökhárítók környékére, narancssárgára cserélték a féknyergeket, és új keréktárcsákat is szereltek a már önmagában is kifejezetten látványos 650S-re. Az utastérben sem számíthatunk különösebb változásokra, mindössze egy, a különleges kiadásra utaló plakettel gazdagodott a gép.
A technikához sem nyúltak, habár erre nem is lett volna szükség, hiszen a 3,8 literes ikerturbós V8-as nem kevesebb, mint 650 lóerőt és 678 newtonmétert állít elő. Ezekkel az értékekkel a jármű akár 3 másodperc alatt is eléri a 100 km/h-t, ennek duplája pedig csupán 8,4 másodpercet vesz igénybe. A végsebesség természetesen bőven 300 km/h felett van.
AZ MSO 650S-hez hasonlóan a Limited Editionből is mindössze ötven darabot készít a Special Operations részleg, amelyek a közel százmillió forintos alapár ellenére is minden bizonnyal rövid időn belül gazdára találnak. Az is biztos, hogy a jubileumi széria értéktartásával nem lesz probléma.