Herbert Diess ugyanis a BMW-nél a K+F részleg igazgatója, vagyis nála vélhetően senki nem látja át jobban a bajor márka jövőjét, s információi, tudása aranyat ér. A Volkswagen nem is szúrta ki az 56 éves német úriember szemét valami alacsony pozícióval: Diess egyből a márka élére ugrik 2015. október 1-től, a Volkswagen személyautó-részlegének irányítása lesz a feladata. Ezt a kört eddig a VW konszern mindenható ura, a 67 éves Martin Winterkorn látta el, aki továbbra is megtartja funkcióját – szerződése 2016 októberének végén jár le, de vélhetően tovább fogják hosszabbítani.
A BMW-nél Herbert Diess helyét – aki nemcsak a meglévő BMW-ket, illetve BMW M-modelleket ismeri nagyon jól, hanem a jövő irányait és technikai fejlesztéseit is – Klaus Fröhlich veszi át. A Volkswagen konszern jelenlegi vezetője tehát még biztosan marad, a BMW-nél viszont váltás lesz, ami újabb meglepő fordulatot jelent. Az 58 éves dr. Norbert Reithofer, aki hihetetlen sikereket ért el a BMW-vel, jövő májusban hagyja el az igazgatói széket, helyét pedig május 13-tól Harald Kruger veszi át. A 49 éves Kruger ezzel a legfiatalabb márkaigazgatóvá válik a teljes autóiparban, persze a nagy márkák között – nagy tervei vannak a BMW-vel, s természetesen meg szeretné őrizni a bajorok vezető szerepét a prémium szegmensben.
Idén különben minden bizonnyal újból rekordévet fognak zárni a propelleresek: a BMW Group összeladásai december végéig átlépik a kétmilliós bűvös küszöböt, ami rendkívül szép eredmény a prémium szegmensben. Ezzel a márka bebetonozza vezető szerepét a prémiumok között, a konkurens prémium márkák ugyanis vélhetően távol állnak majd az év végi összesítésben a kétmilliós számtól – ennek ellenére az Audi és a Mercedes is rekordeladásokról beszél.
A rekordszámok és a fontos pozícióváltások mellett szinte eltörpül a BMW 6-os sorozatának reggel bejelentett frissítése, amely a 3 kivitel (Coupé, Cabriolet, GranCoupé) mellett az M-es modelleket is érinti. A frissítés mértéke szinte nulla: új kerekek, átdolgozott lökhárítók és a veséknél 10-10 helyett 9-9 függőleges lamella. Nagyjából ennyi, a motorok is a régiek. A januári, detroiti kiállításon debütáló újdonság így vélhetően nem fogja megkapni az év legmélyrehatóbb ráncfelvarrása díjat, s a jelenlegi 6-os tulajoknak sem lesz okuk azonnal a kereskedésbe rohanni frissítés előtti 6-osukat a legújabbra cserélni, annak ellenére, hogy az új színek hívogatóak, s szériában jár a típushoz a LED főfényszóró.