Sergio Pininfarinának rengeteget köszönhet mindkét cég, ugyanis a szoros együttműködésnek ő volt az atyja. A neki emléket állító példány a 458 Spider alapjaira épül, és természetesen kevésbé extrém, mint az alapjait adó, 2013 tavaszán bemutatott koncepcióautó, azonban így sincs okunk kritikára.
Annak ellenére, hogy muszáj volt hozzányúlni a tanulmányautó formáihoz, az eladásra kínált verzió szemből sokat megőrzött a rendkívül látványos vonalakból. Hátul már nagyobb kompromisszumokat kellett kötnie a Ferrarinak, de a különleges szélvédőt sikerült megtartani. A változtatásokra azért is szükség volt, hogy az autó megfeleljen minden előírásnak; a tanulmány légbeömlői nem biztosítottak volna elegendő hűtést, így az egyedi bukócsövekbe is légbeömlőket építettek. A különleges keréktárcsákkal szerelt sportautó hátulján található két hatalmas kidörgő és a diffúzor is elárulja, hogy itt bizony nem egy átlagos 458-cal van dolgunk.
A Sergio belül még inkább hajaz alapjait adó testvérére, de azért ide is jutott egyedik megoldás: különleges, bőrrel és Alcantarával bevont, piros kontrasztvarrással ellátott ülések járnak az autóhoz, és a karbonbetéteket sem kell külön megrendelni. A legnagyobb különbséget a műszerfalon fellelhető Sergio-embléma adja a hat szerencsés tulajdonosoknak.
A limitált típus a műszaki tartalom szempontjából sem az alapkivitelű 458 Spiderre épül, a Speciale változat hajtáslánca kerül bele. A 4,5 literes, V8-as szívóegység 605 lóerőt teljesít, és kereken három másodperc alatt képes 100 km/h sebességre katapultálni az autót.
A Sergio áráról nem ejtettek szót a gyáriak. A jelentkezők nyilván horribilis összegekkel találkozhatnak majd, de ez vajmi kevéssé fogja őket zavarni, hiszen mint tudjuk, a Ferrari abban a kiváltságos helyzetben van, hogy válogathat a vásárlók között.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!