Az újdonság a legvadabb, RS5 változatra épül, és a Sport Edition nevet viseli. A generációváltás előtt álló kupé sportváltozatának különleges verziójából mindössze 75 darabot készít a négykarikás gyártó. Az egyébként is igencsak vad külsőt ezúttal 20 colos keréktárcsákkal, vörös féknyergekkel és három különleges színnel dobták fel. Az eredetileg Daytona vagy Nardo szürke gyöngyházas fényezés helyett a vásárlók akár egyéni – akárcsak a nemrég kiállított különleges, zöld RS4 – árnyalatok közül is választhatnak.
Természetesen belül is különlegesebb hangulatot varázsoltak a mérnökök: az RS sportüléseket különleges fekete-piros színbe öltöztették és piros kontrasztvarrással látták el. Ugyanez az egyébként Crimson-vörös névre hallgató árnyalat jelenik meg a kormány és váltógomb varrásán és a Nappa bőrrel bevont ajtóbetéteken is. Az RS5 Sport edition ezen kívül semmi másban nem különbözik átlagos társaitól, így ugyanaz a 4,2 literes V8-ast találjuk a motorháztető alatt is, mely 450 lóerejével és 430 Nm csúcsnyomatékával 4,5 másodperc alatt repíti 100 km/h-s sebességre az autót, és meg sem áll az elektronikusan korlátozott 250 km/h-s végsebességig.
Mindebben segítségére van az állandó Quattro összkerékhajtás és az Audi hétfokozatú S tronic automataváltója is, nem is beszélve a sportfutóműről. A 75 példányban készülő Sport editiont a négykarikások sportrészlege, a Quattro GmbH fogja elkészíteni a szerencsés tulajdonosok számára. A különleges kiadással egyébként – amellett, hogy ismét megvillantották, hogy milyen személyre szabási lehetőségeket nyújtanak – valószínűleg a hamarosan új generációba lépő típus előtt szeretnének tisztelegni a gyáriak.