De nem ő lesz az ingolstadtiak egyetlen emelt újdonsága: a TT-ből crossover is készül majd. A Volkswagen csoport új MLB platformja szolgál majd az új Q7 alapjául, amely a Tuareg és a Porsche Cayenne következő generációja mellett többek között a Bentley és a Lamborghini crossoverének részét is képezi. Ez a csere, valamint az alumínium és a magnézium széleskörű használata körülbelül 370 kilogrammtól szabadítja meg a testes SUV-t, 1,85 tonnás minimális üres tömeget eredményezve.
A motortérben a jelenlegi kínálat izmosabb tagjait, valamint a márka újabb erőforrásait találjuk. A benzinesek sorát a háromliteres, kompresszoros erőforrás 310 lóerős verziója nyitja, amelyet felár ellenében elektromotorral konnektorról tölthető hibriddé is varázsolhatunk. Felette a négyliteres V8-as biturbó áll, amely ezúttal 435 lóerőt szorít majd ki magából. A dízelek közül nem maradhat ki a népszerűségi lista tetején álló 3.0 TDI, amely 258 lóerőt nyújt, valamint a V8-as 4.2 TDI, amelyben 385 lóerő lesi a vezető parancsait. Egyes források szerint a kisebbik dízelből is készülhet hálózatról tölthető hibrid, amely 4 literes gyári fogyasztást és 50 kilométeres elektromos hatótávot mondhat majd magáénak.
Az összkerékhajtás természetesen széria lesz, mint ahogy a hétüléses kialakítás is elérhető lesz a típushoz. A váltók közül vélhetően az Aisintől származó nyolcsebességes automata lesz ezúttal is a befutó. Az Audi Q7 új generációjáról szinte már biztos, hogy a márciusi Genfi Autószalonon kerül le a lepel. A nagy premiert követően csakhamar újabb crossoverről hullhat le a lepel - meglepő módon a TT család bővül vele.
A már bemutatott, harmadik generációs TT családja tehát a korábbiaktól eltérően nagyobb lesz, méghozzá a négyajtós kupé mellett egy divatos crossovernek köszönhetően bővül a família. A tanulmány az Audi szerint a kupé sportosságát ötvözi a kompakt SUV-k praktikumával és az általuk képviselt életstílussal. Ennek megfelelően az ingolstadtiak újdonsága lényegében olyan, mint egy nagyra nőtt, lábujjhegyen járó TT. A lemezek alatt szinte már magától értetődő módon hibrid technika lapul, egészen pontosan a VW konszern kétliteres, 292 lóerős (380 Nm) TSI turbómotorjának és két, összesen 115 lovas (270 Nm) elektromotornak az együttműködéséről beszélhetünk.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!