De azért senki nem fogja bánni, amikor RS utónévvel megérkezik az a változat, melyre a Porsche mérnökei rátesznek még egy lapáttal. A jövő márciusi genfi autószalonon bemutatkozó újdonság még nagyobb, négyliteres boxerhatos szívómotort kap, amelynek 500 lóerős teljesítményét kizárólag hétfokozatú dupla kuplungos automataváltó közvetíti majd a hátsó kerekekhez.
Az elöl 20, hátul 21 colos hengerekre kifejezetten versenypályás bevetésre is alkalmas félslick abroncsok kerülnek, melyek hozzásegítik majd a típust, hogy könnyűszerrel menjen le a 7:30-as idő alá a Nordschleifén – az előzetes teszteken alapján a gyáriak már 7:10-et emlegetnek. A limitált példányszámnak köszönhetően a májusi első kiszállításokat követően 2015 végéig be is fejeződik a típus gyártása.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!