A tulajdonos pedig nem ül a babérokon, helyette folyamatosan fejleszti a modellpalettát – már csak az a kérdés, hogy vajon mikor teszi be újra az öreg kontinensre a lábát a márka. A kínai irányítás alatt lévő MG legutóbb egy modern, formás kompakt crossoverről rántotta le a leplet, amely a GTS típusnevet kapta. Az autó a jövő évtől kerül forgalomba hazájában, azonban ha jobban megnézzük a négykerekűt, megállapíthatjuk, hogy tán még Európában is megállná a helyét.
A hajtáslánc abszolút modern: a kétliteres, közvetlen befecskendezéses turbós benzinmotor 220 tagú ménest állít csatasorba, 350 Nm csúcsnyomaték kíséretében, vagyis képességei megfelelnek a „híres” márkák hasonló erőforrásainak. A GTS erejét ráadásul egy modern hatsebességes dupla kuplungos váltó továbbítja mind a négy kerékhez. A 0–100 km/h-s sprintet 8 másodperc alatt abszolválja az autó.
A bevezetést követően nem sokkal a crossover állítólag megkapja az MG új fejlesztésű, közvetlen befecskendezéses benzines (GDI) motorcsaládját, amelynek legkisebb tagja egy 3 hengeres 1 literes, amelyet 1,4 és 1,5 literes egységek követnek. Továbbá érkezik a kínálatba egy egyszerűbb, olcsóbb automata váltó is a gyengébb motorokhoz, amely legfeljebb 225 Nm nyomatékot képes lekezelni.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!