A neves Car&Driver magazinnak adott interjújában a svéd úriember elmondta, hogy ő személy szerint utálja a rekorddöntéseket és az ezzel járó hírverést, azonban sajnos be kellett látnia, hogy szinte ez az egyetlen járható út a piaci érvényesüléshez. A döntés értelmében Koenigsegg egymás után két rekorddöntést is tervezget: az elsőt – már ha minden úgy alakul, ahogy szeretné – az Agera R állítaná fel, majd a márka zászlóshajója, a világon egyedülállónak számító 1 kg/lóerős tömeg/teljesítmény arányú One:1 taszítaná le márkatársát a trónról.
Utóbbi sikerét mi sem kérdőjelezzük meg, tekintettel arra, hogy az 1340 lóerős autó mindössze 1340 kilót nyom a mérlegen, ráadásul a futómű és a fékrendszer kvalitásai sem nevezhetőek átlagosnak. Az Agera R sem piskóta: ötliteres feltöltött V8-asa 1115 lóerőt produkál, amihez 1330 kg társul – persze nem mindenki sportautójáról van szó, legalábbis a 300 millió forint feletti alapár ismeretében.
Jelenleg a Porsche konnektorról is tölthető hibrid szuperautója, a méregdrága 918 Spyder tartja a Zöld Pokol körrekordját a szériagyártású autók között, 6:57 perces idővel, de a találgatások szerint a Koenigsegg One:1 alaposan alákínálhat, ami nem csoda, hiszen a Porschénél közel 450 kilóval könnyebb és körülbelül ugyanennyi lóerővel izmosabb. A várakozások szerint a One:1 így 6:30 perc körüli időt produkálhat. Mindenesetre, ember legyen a talpán, aki azt a szörnyet meglovagolja!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!