A legkeményebb verziók azonban az R-S plecsnivel ellátott négykerekűek, ezekkel azonban a jövőben valószínűleg nem találkozhatunk – de nem kell megijedni. Mindössze arról van szó, hogy a JLR csoport vezetősége a jelölés lecserélését tervezi. Erről a Special Vehicle Operations névre hallgató sportrészleg főnöke, John Edwards beszélt, aki nyilvánosságra hozta az információt, miszerint az Audi sportos modelljeihez igencsak hasonló R-S utónevet SVR-re cserélnék. Ezt pedig mi sem támasztja alá jobban, mint a csoport másik márkájának legújabb megvadított modellje, a Range Rover Sport SVR, habár a terepjárókat készítő márka égisze alatt eddig sem lelhettük fel az R-S jelölést.
Az XKR-S és az XFR-S következő generációja azonban már a vadmacskás gyártónál is az új nevet kaphatja majd, ahogy az F-Type hamarosan érkező legkeményebb változata szintén SVR utónévvel jelenhet majd meg a piacon, akár 600-700 lóerő közötti teljesítménnyel felvértezve. Ugyanakkor a Range Rover Sport SVR sem marad majd egyedül sportos modellként a Land Rover kínálatában, hiszen bár az angolok kijelentették, hogy az új Discovery Sportból nem készül felpaprikázott kivitel, a Range Rover Evoque valószínűleg megkapja majd a sokat sejtető SVR betűhármast.
Habár az Audiról, a BMW-ről vagy éppen a Mercedes–Benzről nehéz lenne elképzelni, hogy egyik napról a másikra lecseréli sportmodelljeinek már-már legendássá vált nevét, ugyanakkor a JLR csoport legkeményebb, R-S jelzéssel ellátott modelljei még gyerekcipőben járnak, így nem jelent különösebb gondot a kevéssé ismert betűpárost lecserélni. Ezentúl tehát SVR címkével kell majd keresnünk az aszfaltszaggató angol négykerekűeket.