Az amerikai piacon már idén elérhetővé váló modell minden téren sportosabbá vált. A külső módosításoknak se szeri, se száma: új a motorháztető, agresszív diffúzort is találunk, a különböző kisebb légterelők pedig segítik a felhajtóerő csökkentését. Az új elülső légterelő ajak éppúgy fokozza a leszorítóerőt, mint a szénszálas hátsó légterelő.
A motorháztető alatt a Ford legerősebb V8-as szívó erőforrását találjuk. Az 5,2 literes egység kereken 500 lóerőt teljesít és tekintélyes 542 newtonméter nyomatékot szorít ki magából. A részletes specifikáció még várat magára, de az örömöket semmi sem gátolja: a 8000-es fordulatszám fölé forgatható motort hatfokozatú kézi váltó segítségével dolgoztathatjuk meg, az erő rövidebbre vett fokozatokon jut el a meglehetősen agresszív beállítású önzáró differenciálművel felszerelt hátsó tengelyig.
A pályaképesség érdekében nemcsak a teljesítményen és az aerodinamikán csiszoltak a mérnökök, az olajhűtők több levegőt, vagyis jobb hűtést kapnak, aminek köszönhetően kiválóan bírják az igénybevételt. Emellett a terhelés mérséklésében és a gyorsaság fokozásában szerepet játszik a széleskörű tömegcsökkentés is.
A légkondicionáló, az audiorendszer, a hátsó ülések, a csomagtérkárpit, a tolatókamera és a kerékjavító berendezés elhagyásával 59 kilogrammtól szabadították meg a GT350R-t. Ha az ilyen mélységű radikalitás nincs ínyünkre, opcionális csomaggal visszakérhetjük a kétzónás klímát, a 8 hüvelykes, navigációs központi kijelzőt és az audiorendszert.
A típus európai forgalmazásáról még nem szólnak a hírek, valószínűleg a mostanában megérkező hagyományosabb Mustang-változatok sikerének függvénye.