Mint oly sok más modellnek, az Alpine víziónak is a Gran Turismo játéksorozat adott helyet, melynek felhasználói márciustól ingyenesen ülhetnek be az újdonság volánja mögé. Az anyacég, a Renault elmondása szerint a modell azon tervezők és mérnökök közös képzeletéből fakadt, akik a 21. századi Alpine modell megalkotásán fáradoznak. A sportos arányok és a klasszikus kialakítás ellenére tagadhatatlanul futurista alkotással van dolgunk, amely tökéletesen megfelel az életre keltett márka könnyűsúlyú törekvéseinek.
A játékosok sem fognak panaszkodni rá: a látványos megjelenéshez lóerők is társulnak, méghozzá szép számmal. A 4,5 literes, kisturbós V8-as 450 lóerőt szorít ki magából 6500-as fordulaton és 580 Nm nyomatékot teremt elő, már 2000 1/perctől. Az erőt hétfokozatú dupla kuplungos váltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Az össztömeg szimpatikusnak mondható 900 kilogramm, amelyből mindössze 47 százalék terheli az első tengelyt. A játéksorozat rajongói a régi Le Mans-i pálya egyenesében vagy a Nordschleife döttingeri magaslatán 300 km/h fölött száguldozhatnak majd vele – a végsebesség pedig 320 km/h-ra adódik.
A Renault állítólag teljes méretű modellt is létrehoz az autóból, amelyet minden valószínűség szerint a márciusi genfi autószalonon láthat a nagyérdemű. A végső modell – amely sem a korábbi, sem pedig a jelenlegi koncepcióhoz nem hasonlít majd – vélhetően szerényebb teljesítménnyel áll rajthoz, és Alpine modellek egész sorozatát hivatott megalapozni.