Az új, Tridion névre keresztelt vázstruktúra a gyártó állítása szerint kivételesen merevre sikeredett, ami támogatja a nyitott tetős változat kifejlesztését, s ha ez igaz, akkor egy kis szerencsével gyenge csavarodási tulajdonságoktól sem kell félnünk.
A technika máskülönben egy az egyben a ForTwo zárt tetős változatából érkezhet, így a motorkínálatban nem számíthatunk eget rengető újdonságra. Az alapot a háromhengeres egyliteres szívó benzines egység 60, illetve 71 lóerős változata jelenti, de rövidesen érkezik a Renault-tól a 0,9 literes feltöltött háromhengeres, aminek 90 lóereje már korrekt menetteljesítményeket garantál. A csúcson persze az új generáció esetében is a Brabus változat áll majd.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!