Az elmúlt években megszokhattuk, hogy a McLaren nem túl erős típusnevek kitalálásában, viszont fantasztikus járműveik miatt megbocsátjuk nekik hiányosságukat – inkább sportautót tudjanak építeni és ne értsenek a jól csengő típusnevekhez, mint hogy fordított legyen a helyzet. A 675LT szám-betű kombinációban különben minden benne van: a 675 a cég nomenklatúráját ismerve a jól ismert 3,8 literes V8-as turbómotor lóerőben mért teljesítményére, az LT pedig a McLaren múltja alapján nem kérdés, hogy az angol „Longtail”, vagyis magyarra fordítva hosszú farú kialakításra utal.
Minden bizonnyal a 650S adja az új típus alapjait, azonban mindenképp némileg átszabott megjelenésre számíthatunk a „Longtail” kialakítás révén. A modell vérbeli szuperautónak ígérkezik, ugyanis nemcsak 25 lóerővel erősebb, de jóval könnyebb is lesz a hírek szerint az alapokat biztosító, és már eleve csodás képességekkel büszkélkedő 650S-nél.
A súlycsökkenés mértéke a találgatások szerint megközelítheti a 100 kilót, mindehhez pedig sokkal hatékonyabb aerodinamikai tulajdonságok tartoznak, ugyanis a fejlesztés során az egyik legfontosabb szempont a leszorítóerő maximalizálása volt. Nem kérdés, hogy a pluszerő, az alacsonyabb tömeg és a jobb aerodinamikai tulajdonságok fantasztikus vezetési élményt fognak eredményezni, mint ahogy az sem, hogy a P1-et leszámítva a 675LT a márka legkönnyebb, legerősebb, leggyorsabb és legpuritánabb modellje lesz.
A McLaren 675LT-ről egyelőre ennyit tudunk, de nem kell már sokat várnunk a hivatalos premierre, az autó ugyanis a gyártó bejelentése alapján március elején, a genfi autószalonon fog debütálni. Az első példányok még a 2015-ös évben megérkeznek leendő tulajdonosaikhoz, továbbá azt is tudjuk, hogy az exkluzív sportváltozat kizárólag kupé kivitelben lesz elérhető. A leleplezésig egy rövidke, s nem túl tartalmas ízelítő videóval kívánja felcsigázni az érdeklődők fantáziáját a brit gyártó – a kisfilmet fentebb tudják megnézni.