Kadjar néven crossoverrel érkezik a Renault

Úgy tűnik, hogy az átmeneti kategóriák nagy sikerrel szolgálnak a Renault számára is.

Szabó Péter
2015. 01. 28. 12:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az újdonság lesz az első Renault crossover a C szegmensben, de nem csak ez teszi különlegessé a modellt: a gyártó újszerű módon, a közösségi médiára alapozva szeretné bevezetni a Kadjart. A meglehetősen népes mezőnybe érkező négykerekű a Nissan Qashqai elsőségére hajt, amihez minden adottsága meglesz, a Renault–Nissan-együttműködés révén például a Qashqai alapjai, melyre a mérnökök erősen támaszkodtak a modell megalkotásánál.

A Kadjar egy olyan modellnév, amely a gyártó elmondása alapján egyfajta franciás játékossággal többszörös értelemmel bír. A kad rész a quad szót idézi fel, ami arra utal, hogy a típus is az úttalan utakra született. A jar rész az agile és jailir szavak esszenciája, az autó ügyes, fordulékony, gyors tulajdonságait hivatott jelképezni. A Kadjar szó egzotikus hangzása új világok felfedezésére csábít. A név elején a k kemény hangzásánál fogva robusztus érzést kelt, így a Kadjar természetes módon illeszkedik a Captur és a Koleos által kijelölt sorba.

Január 26-án a Renault a közösségi média különböző felületein gyújtja be azt a kampányrakétát, amely a Kadjar világába enged betekintést. Mindennap újabb fotók és videók kerülnek ki a nagyközönség elé, míg végül február 2-án a nagyvilág is megismerheti a Kadjar formáit, ezen a napon leplezi le az autót Carlos Ghosn, a Renault-csoport elnöke. Akinek kedve támadt ehhez, az saját maga gyűjtögetheti be addig is a kirakós darabkáit a Renault Facebook-oldalán, de természetesen mi is beszámolunk a modell érkezéséről.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.