Egyrészt erősebb, gyorsabb lesz elődjénél, továbbá ára is több mint korrekt lesz. Az OPC részleg célja az volt, hogy ne egy megfizethetetlen járművet állítsanak lábra, hanem egy olyan izmos kisautót dobjanak piacra a Corsa OPC személyében, ami szélesebb rétegek számára elérhető. Ennek ellenére a teljesítmény tekintetében biztosan nem fogjuk érezni a spórolást: a Corsa négyhengeres, 1,6 literes turbómotorja 210 lóerőt állít csatasorba, ami több mint tisztességesnek számít a szegmensben, sőt ezzel a kategória legerősebb képviselői közé lép elő.
Természetesen nemcsak a motor, de a futómű, a kormányzás és a fékrendszer is tökéletesen szolgálja a sportos ambíciókat. A pontos menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, de 6,5 másodperc körüli 0–100 km/h-s sprintre és 230 km/h körüli végsebességre számíthatunk. Az Opel ezen a héten, tehát még bőven a genfi premier előtt egy ízelítő videót tett közzé a Corsa OPC-ről, amelyben még csak álcázva vizslathatjuk a kis méregzsákot, de utasterét például már teljes pompájában láthatjuk.
A közel négyperces dinamikus videóban ráadásul nem akárki ül az autó kormánya mögött: Joachim Winkelhock ralilegenda terelgeti a négykerekűt a dudenhofeni tesztpályán, s végig elismerően nyilatkozik az autóról. Aztán nem sokkal később átveszi a kormányt az Opel igazgatója, Karl-Thomas Neumann, aki bejelenti a nagyobb erőt és a fair árazást.
Mi azt is tudjuk már, hogy mennyi az annyi: a hazai árlistára az OPC 5,65 millió forintos indulóárral került be, ami a jórészt 6 millió felett startoló konkurensek és a magas felszereltség ismeretében tényleg nagyon korrekt. Kizárólag háromajtós karosszériával lehet megrendelni a villámosok legújabb méregzsákját, a praktikusabb ötajtós Corsa sajnos nem rendelhető OPC változatban. Az autó végső technikai részleteit a genfi premiert követően fogjuk tudni kommunikálni.