A rossz hír hivatalos forrásból, a Nissan vezetőségétől érkezett. A Q50 legizgalmasabb változata mellett az IDx és a BladeGlider koncepciók sem fognak megvalósulni, mégis az útját részben még kereső, sportos prémium márka igazi csúcsmodelljének elmaradása a legrosszabb hír. Így tehát, ha prémium sportszedánt szeretnénk, továbbra is négy modell közül tudunk majd választani hazánkban, igaz, a Lexus IS F bemutatkozása még várat magára.
Helyette a márka a nagyobb keresletet jelentő szegmensekben szeretne bizonyítani. Jó ár-érték arányával ezt minden további nélkül meg is teheti az Infiniti, azonban mégis jó lett volna látni, hogy mit tud a gyártó, ha igazán odateszi magát – a prémium mivolthoz ugyanis hozzátartoznak az ilyen villantások. Messzire ráadásul nem is kell menni a sportosságért, ugyanis a Nissan hangsúlyosan van jelen ebben az irányban. Így viszont a márka jövőjében marad az ügyes, saját fejlesztésű hibrid hajtáslánc átlagosan 360 lóerővel, illetve a szerényebb teljesítményű, Mercedestől érkező motorok.
Minden autógyártó gazdálkodó szervezet és elsősorban tényleg a nyereségességet kell szem előtt tartani, de a döntéshozók jelen esetben szerintünk túlságosan rövid távban gondolkoztak. Nem jó az, ha felcsigázzuk lelkesedés szempontjából a márkánk közönségét, majd közöljük velük, hogy nincs értelme félretenni a vad modellre, mert nem lesz, kevesek vagyunk hozzá. Reméljük, hogy cserébe kétszerezett erővel tud a márka a jelenlegi kínálatára koncentrálni.