Kívülről nagyon oda kell figyelnünk, ha meg akarjuk különböztetni az új Juke-ot a korábbitól; a legnagyobb változást az új első fényszórók hozták, amik a 370Z sportautó első szemeire hasonlítanak és immár szériában LED-es nappali menetfénnyel érkeznek. Valamelyest módosultak a lökhárítók, a hűtőrács, a hátsó, immár átlátszó búrával ellátott hátsó fényforrások pedig szintén újak. Mindezek mellett új színek és kerekek hivatottak hirdetni a frissítést, az extrák terén pedig kívül-belül friss opcióknak örülhetnek a vásárlók: ide tartozik például a xenon fényszóró, a hangulatos nyitható panorámatető, a 360 fokos kamerarendszer, vagy például a biztonsági pajzs, ami többek között ütközésre figyelmeztető rendszert, forgalomfigyelőt, sávváltásra figyelmeztetőt és holttérfigyelőt tartalmaz.
A Nissan különösen büszke arra, hogy a Juke mostantól egyedileg konfigurálható, pontosabban a vásárlók saját ízlésüknek megfelelően személyre szabhatják. Nagy varázslatról azért nincs szó: az autó mostantól kérhető egy külső és egy belső csomaggal (mindkettő 65-65 ezer forintba kerül), amelyek megrendelése esetén néhány elem kívül-belül négyféle választható színben pompázhat (fekete, fehér, vörös, sárga), így, ha ügyesen összeillesztjük az autó fényezését a csomagokkal, akkor hangulatos kontrasztokat varázsolhatunk.
A frissítésből szerencsére nem csak az optika profitált: a tervezők például megszüntették a rejtett kilinccsel nyitható hátsó ajtók veszélyes és kényelmetlen sarkát, továbbá a padlólemez átszabásával (az első kerekes modelleknél) jelentősen megnövelték a csomagteret, ami mostantól alaphelyzetben 251 helyett 354 (!) litert kínál, s dupla padlójával jól használható. Már tényleg nem szólhatunk be a Juke csomagtartójának, a típus ezen a téren is hozza a kategória átlagát. A mostani, fekete-fehér tesztautónkban a kínálat egyetlen gázolajos szíve, a nagyon jól ismert, Renault-féle 110 lóerős 1.5 dCi motor duruzsolt. Az erőforrást volt már alkalmunk közel 3 éve nyüstölni a Juke-ban, de azóta történt némi változás a hajtáslánc kapcsán.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!