A Veloster Turbo ráncai nem léteznek, így nem is varrták fel őket. Kívül és belül egyaránt csak minimális változás árulkodik a típus újdonságáról. Egyebek között új krómbetétet, mérsékelten átformált világítótesteket és új felniket találunk, miközben a sportülések a fekete mellett kék, illetve bronz szegélyekkel is kérhetők, melyekkel összhangban a belső betétek és a biztonsági övek színe is változik.
Műszakilag annál több fejlődést tartogat a típus. Mindenekelőtt megkapta az 1,6 literes turbómotor erősebb változatát, így az eddigi 186 helyett 204 lóerőt szorít ki magából – a 265 Nm változatlan mértékben van jelen. Ezzel a valóságban 7,5 másodperc körüli 0–100-as sprintre és meglehetősen magas, 8 literes átlagfogyasztásra képes az ajtózsonglőr Hyundai.
Felár ellenében újdonságként hétfokozatú dupla kuplungos automatával is kérhetjük a típust, ami a márka többi modelljébe is szépen lassan begyűrűzik. A hangulati pluszt a beépített hanggenerátor igyekszik megteremteni. A tervezők nem szerénykedtek: rögtön hatféle séma közül választhatjuk ki, hogy milyen és mekkora hangot adjon ki autónk gyorsításkor.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!