A 279 lóerő összteljesítményt és akár 600 newtonméter csúcsnyomatékot csatasorba állítani képes hibrid szedán karosszériával bruttó 14,4 millió forinttól kelleti magát, a szépséges puttonyos T modellért pedig meglepő módon alig több mint 100 ezer forinttal kell csak többet fizetni, így utóbbi is megvan 14,5 millióból. Persze a végeláthatatlanul hosszú extralistából néhány tételt összeválogatva akár sok-sok millióval is megtoldhatjuk az árcédulát, viszont a bonyolult, csúcsmodern technológia ismeretében egészen korrektnek nevezhető a konnektorról tölthető hibrid C osztály ára.
Az elsődleges erőforrás a 211 lóerőt és 350 newtonmétert produkáló turbós, kétliteres benzinmotor, amely a C 250 modellből érkezik. A hajtáshoz egy 80 lovas villanymotor csatlakozik. Az erőt a jó öreg hétfokozatú bolygóműves automata váltó továbbítja a hátsó kerekekhez. A vízhűtéses, lítium-ionos akkucsomag nem túl nagy, kapacitása 6,2 kilowattóra, de cserébe viszonylag kompakt.
A menetteljesítmények már-már sportosak, de a gyárilag megadott 31 kilométeres elektromos hatótávolság viszonylag csekély, főleg annak tudatában, hogy egy konnektorról tölthető hibrid Volkswagen Golf vagy Passat 50 kilométer megtételére képes, és ennyit szerény véleményünk szerint a C osztálynak is illene tudnia – igaz, a wolfsburgi hibridek szerényebb menetteljesítményekre képesek, persze 204-218 lóerejükkel így sem lassúak.