A kutatás eredményeként viszont valószínűleg bátrabban bólogat majd a vezetőség igennel a crossover/SUV fejlesztésének és gyártásának a kérdésére. Miközben a kereslet szinte kézzel fogható (Gerry Spahn, a márka amerikai kommunikációs igazgatója szerint néhány tulajdonos szinte kiabálva kéri az újdonságot), a Rolls-Royce illetékesei egyelőre a potenciális terveket nézegetik, és döntésüket csak az év vége felé tervezik meghozni. Nem csodálkozunk.
Hiába nagy a kereslet, és lenne emiatt üzletileg azonnal megindokolható a vállalkozás, az ügyfelek hozzá vannak szokva a márka által nyújtott kiemelkedő színvonalhoz és kimagasló eleganciához. Őket nem érdekli a hogyan, de ezt várnák el az esetleges crossovertől is, amely rendeltetésénél fogva sosem tud olyan elegáns lenni, mint egy kupé vagy egy szedán. Ha a terveknek sikerül azt a bizonyos lécet megugrani, akkor viszont nem kétséges a típus elkészülése, de valljuk be, még elképzelni is nehéz, hogy a Rolls karakteres formanyelvét hogyan lehetne szépen SUV-ra aggatni.
Azért félteni nem kell őket, alapnak pedig ott az anyacég készülő modellje. A BMW X7-re alapuló újdonság az elérhetőbb régióban, azaz árazásban a Ghost mellett startolna, menetdinamika helyett pedig leginkább eleganciában és kifinomultságban venné fel a kesztyűt a Bentley Bentaygával szemben.