Mindezt pedig a genfi autószalonon méltó körülmények között tehetjük meg, hiszen a francia–német márka elviszi Svájcba az utolsó, 450. példányt. Minderről Wolfgang Dürheimer, a Bentley és a Bugatti igazgatója beszélt. A 300 kupé és 150 kabrió változat után – melyeknek jó része egyedi, speciális példány volt – végleg leáll a Veyron gyártása. Hat héttel ezelőtt még azt olvashattuk, hogy 8 darab áll még rendelkezésre a különleges négykerekűből, azonban mostanra úgy tűnik, ezek már mind elkeltek, ami persze nem is csoda, tudván, hogy nem készül több az 1000 lóerőnél is erősebb, 400 km/h feletti végsebességgel rendelkező autóból.
Habár a vezető nem erősítette meg, a pletykák szerint a Genfbe érkező, 450. darab egy Grand Sport Vitesse lesz. A targa tetőszerkezettel rendelkező sportautó nyolcliteres, tizenhat hengeres erőforrása 1200 lóerő leadására képes. Nincs kétségünk afelől, hogy a Bugatti könnyedén túlad majd az autón, melynek ára minden eddiginél magasabbra szökhet. Dürheimer úr ejtett néhány szót a Veyron utódjáról is. Arra a kérdésre, mely szerint 2016-ban bemutatkozhat-e az autó, sejtelmesen csak annyit mondott, hogy „egy műalkotás megteremtése időt igényel” – ezzel valószínűleg arra célozva, hogy arrébb van még a bemutató.
Azt is elárulta a vezető, hogy természetesen sokkal jobb lesz az új generáció, amely állítólag akár a 460 km/h-s sebességet is megközelítheti majd. Mindezt egy kis fogyókúrával és egy 1500 lóerő körüli hibrid hajtáslánccal teheti majd meg az újdonság, persze csak akkor, ha a gyáriak képesek lesznek olyan abroncsokat találni/fejleszteni, melyekkel mindez megvalósítható, hiszen a jelenlegi verzió bemutatása is ilyen akadályok miatt késett.
Aki tehát szeretné látni az utolsó első generációs Veyront, annak mindenképpen érdemes ellátogatnia Genfbe a jövő hónapban, azonban amennyiben ez mégsem jönne össze, ígérjük, mi megmutatjuk majd Önöknek a különleges sportautót. Addig is gyönyörködjünk az Ettore Bugatti nevével fémjelzett különkiadás hangulatos fotóiban.