A legviccesebb információ, hogy a hírek szerint – igaz, állítólag csak felár ellenében – 241 mm helyett 252 mm átmérőjű első féktárcsákkal is lehet majd rendelni a Picantót, amelyeknek köszönhetően a féktáv 100–0 km/h között 39-ről 37 méterre mérséklődik. Ennek nagyon örülünk, de akkor lenne különösen pozitív az opció üzenete, ha szériában járna a komolyabb fékrendszer, reméljük, végül így is lesz. Némileg az autó megjelenését is átszabták a tervezők (friss lökhárítók, kötények, áttervezett könnyűfém kerekek), az utastér pedig szintén igényesebb lesz, több rendelhető extrával.
Néhány krómbetét ide vagy oda, a legérdekesebb változás a Kia új érintőképernyős navigációs-multimédiás rendszerének megjelenése, amit egy 7 colos kijelzőn keresztül lehet irányítani. Szintén örülhetnek majd a leendő tulajdonosok a tempomat megjelenésének.
Mindezeken felül az egyliteres, háromhengeres szívó benzinmotor a jövőben teljesíteni fogja az EU6-os károsanyag-kibocsátási normákat, teljesítménye viszont továbbra is 70 lóerő marad. A ráncfelvarrott Picanto a hírek szerint már márciustól rendelhető lesz, azonban az új navigációs-multimédiás rendszert csak az év harmadik negyedétől, vagyis nyár után lehet megrendelni. Az (alap)árak vélhetően nem változnak.