Az ilyenkor már ismerős kúrán átdolgozott lökhárítók, még élesebbre húzott világítótestek és finoman módosított hűtőrács kölcsönöz aktuálisabb megjelenést a kompaktnak. Emellett az ablakok, valamint a fényszórók alatt végigfutó ezüstös szegély fokozza a minőségi benyomást.
Belül konzekvens, finom módosításokkal fejlődött tovább a modell. Modernebb és praktikusabb légbeömlőket találunk, az órának szebb lett a kialakítása, és leköltözött a műszerfal tetejéről a navigációs rendszer mellé. Az érintős központi rendszer nagyobb kijelzőt kapott, az előtérbe húzott klímapanel javítja a kezelhetőséget. A formák kevésbé különülnek el egymástól: az egyes részegységek fekete zongoralakk keretben olvadnak össze. A kárpitok is módosultak.
A motortér újdonságairól egyelőre hallgat a gyártó, de annyi biztos, hogy a hibrid rendszer változatlan marad, a benzines és gázolajos hajtásláncok pedig fejlődnek. Nem lennénk meglepve, ha a rejtélyes mondanivaló a BMW-től érkező 1,6 literes dízelmotor megjelenését jelentené. Erről többet a jövő héten esedékes premieren, a genfi autószalonon fogunk megtudni – az információkat szokás szerint első kézből szállítjuk.
Egyes források szerint a Toyota kompaktjának modellkínálata még idén bővül az Auris Cross képében. Miközben a név még nem hivatalos, a recept könnyedén megvalósítható modellt sugall: magasabb futóművet, strapabíró műanyag karosszériaelemeket és akár még összkerékhajtást is köszönthetünk az újdonságban.