A tavaly bemutatott hajtásláncot a meghajtó tengely optimalizálásával, új, csökkentett gördülési ellenállású abroncsokkal, illetve az égési folyamat optimalizálásával tette hatékonyabbá az Opel. Ennek köszönhetően a 110 lóerős változat egy deciliterrel takarékosabb lett: 100 kilométeren a gyári vegyes átlag szerint 3,6 literrel is beéri.
A 136 lóerős kivitel ennél egy decivel szomjasabb csupán: ez 0,2 l/100 km-es javulásnak felel meg. Ha a saját méréseinket nézzük, a gyári adatok 5 százalékos javulása a normakörnél 4,6 literes átlagot ad ki, amivel a nagyobb önsúlyú Opel csak jelentéktelen mértékben szomjasabb a közvetlen konkurenseknél.
A menetteljesítmények változatlanok, így maradt az izmosabb alternatíva esetében a 10 szekundumos 0–100-as sprint és a 200 km/h-s végsebesség. A szerényebb kivitellel egyetlen ok miatt nem érdemes foglalkozni: mivel az árazás maradt a régi, mindössze 50 ezer forint pluszt kell otthagynunk a 136 lóerős kiadásért, amely így 6,28 milliótól elérhető.