Egyelőre kimondottan ügyesen titkolózik a gyártó: a boszorkánykonyháról alig valami részlet szivárgott ki a készülő benzines-elektromos modellről. Az előzetesen tanulmány, valamint a tesztelt modell alapján jól megkülönböztethető, hibrides formatervre számíthatunk, amely a minél jobb légellenállás jegyében fogan. Így a lejtő tetővonal itt is megtalálható lesz, amelyhez felfelé ívelő övvonal társul, a sportos ékalak erősítéseként. A cseppszerű forma legalább 0,26-os légellenállási együtthatót ad majd ki.
A motortérben a legtöbb forrás szerint az 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses motor egy változatát találjuk, amelyhez lítium-ionos akkumulátorokból táplálkozó elektromotor csatlakozik. Egyelőre az nem tiszta, hogy milyen módon játszanak össze az erőforrások, de a cél minden bizonnyal az, hogy önállóan elektromosan is közlekedhessen a modell. Emellett elképzelhető, hogy a végső változat már konnektorról tölthető lesz, igaz ebben az esetben sem számíthatunk különösen nagy hatótávra. A platform egyébként szintén új lesz, a friss alapok adják majd az Elantra és az i30 új nemzedékének alvázát is. A premierre még egy kicsit várni kell: a sorozatgyártású Hyundai hibrid 2016-ban érkezik.