Idén ismét megpróbálkoznak, a GT-R LM Nismóval szeretnék megmutatni, hogy mégis a kezükben van a megújulás kulcsa. A Nissan ezúttal is egy meglepő fordulattal próbálja meghódítani a versenypályát: a szerintük „egyik Le Mans-i vetélytárshoz sem hasonlítható” járgány ikerturbós, háromliteres V6-os erőforrását előre építették be, ráadásul az első kerekeket hajtja. Az erőt ötfokozatú szekvenciális váltón és hidraulikus önzáró differenciálművön keresztül juttatja el az aszfaltra az autó – ami 1250 lóerő körüli teljesítmény esetében nem egyszerű feladat.
A GT-R LM egyébként mindössze 880 kilogrammot nyom a mérlegen, ami egyebek között a karbonkompozit elemeknek és polikarbonát szélvédőjének is köszönhető.
A megfelelő lassításról elöl hat-, hátul pedig négydugattyús fékek gondoskodnak, amelyeket a Nismo által kifejlesztett elektronikus rendszer (brake-by-wire) szabályoz. A Michelin abroncsok 16 hüvelykes, magnéziumból készült, központi csavaros BBS keréktárcsákon feszülnek.
A lemezek alatti érdekességeken túl a Nissan versenygépe a külsőt tekintve is igencsak különlegesre sikerült – habár elődjét még így sem tudja megközelíteni. Hátul állítható szárnyat találunk. Az elöl elhelyezett motor miatti rendkívül hosszú gépháztető és a speciális aerodinamikai elemek egyedülálló formákat kölcsönöznek a 4,6 méter hosszú, 1 méter magas és 1,9 méter széles autónak.
A gépezet a FIA World Endurance Championshipben fog indulni, méghozzá az LM P1 kategóriában. Elsőként április 12-én Silverstone-ban mérheti össze erejét a vetélytársakkal. Ezek után Spában, Le Mans-ban és a Nürburgringen is megmutatja magát Európának, hogy aztán az Egyesült Államokban, Japánban, Kínában és a Közel-Keleten is megismerkedhessenek vele az érdeklődők. A pilóták tekintetében egyelőre még csak a Le Mans-i bajnok, Marc Gene neve vehető biztosra, ami jól mutatja, hogy a Nissannál nem bíznák a véletlenre a bemutatkozást.