Most itt az esélyük, hogy egy időre átvegyék a vezetést, ugyanis míg a francia–német gyártó az utolsó Veyront viszi Genfbe, addig a Koenigsegg a legújabb megaautóját, a Regerát – persze az amerikaiak még beleszólhatnak a játékba. Jelenleg a Hennessey Venom GT tartja a csúcsot 435 km/h sebességgel, és a tengerentúli gyártó már a következő modelljét is bemutatta. A Koenigsegg célja minden bizonnyal a hatalmas presztízzsel járó cím elhódítása lesz az új modellel. Egyelőre nem sokat árultak el az újdonságról, mindenesetre a svéd regera szó jelentése: uralkodni, ami bizony elég egyértelmű célzás.
A vadonatúj modell a tavalyi genfi autószalonon bemutatott One:1 modellnél is komolyabb teljesítményt tehet majd le az asztalra. Ez igencsak komoly képességeket sejtet, hiszen az 1340 lóerős, 1340 kilogrammos tavalyi szuperautó a maga 1 kilogramm/lóerő tömeg-teljesítmény arányával állítólag már átvehette volna a koronát. A gyáriak számítása szerint ugyanis az ikerturbós ötliteres V8-assal szerelt járgány a Venom GT-t is felülmúlva akár 437 km/h sebességet is elérhetne – habár ezt hivatalosan még nem sikerült bizonyítani.
A Regera természetesen aerodinamikai szempontból is sokat fejlődhet: felülmúlhatja a One:1 256 km/h-nál produkált 610 kilogrammos leszorítóerejét.
A jövő hónapban kezdődő genfi autószalon a szuperautók terén is kiemelkedő lesz, hiszen a Koenigsegg újdonsága mellett itt mutatják majd meg először élőben a Ferrari FXX K-t, valamint a McLaren P1 GTR-t is – habár az olasz modell nem kaphat rendszámot.
Ha mindez nem lenne elég, a Koneigsegg nemcsak a mindenkit leigázó Regerát, hanem az Agera RS-t is Svájcban mutatja be, mely szintén oda kíván pörkölni a konkurensek orra alá. A svédek tehát nem lazsálnak: minden rekordot a zsebükben szeretnének tudni.